Impactul pe care îl are lipsa resurselor financiare asupra elanului antreprenorial al tinerei generații este important, însă nu este o noutate. Mediul economic este puternic afectat și accesul la resurse este limitat și mai mult, comparativ cu anii anteriori. Un semnal important este, în opinia mea, percepția legată de lipsa de cunoștințe care să îi ajute să facă primii pași pentru pornirea propriei afaceri, precum și lipsa suportului mentorilor. Aici este un vast câmp de acțiuni și trebuie să ne extindem eforturile prin programul național antreprenorial cu sprijinul mediului de afaceri
Rolul nostru este să punem reflectorul pe comportamentul, dorințele, nevoile și motivațiile tinerilor din România. Credem că este multă nevoie de date în piață pentru ca organizațiile să ia decizii bune atât din punct de vedere operațional cât și strategic. Tinerii din GenZ reprezintă deja peste 3 milioane și sunt un segment important ce nu poate fi ignorat și care pe termen mediu va influența și dicta comportamentele de consum și pe piața forței de muncă.
Ne-am alăturat acestui studiu pentru că ne preocupă modul de gândire al generației tinere, ei fiind viitorii beneficiari ai produselor noastre de asigurare. Am fost plăcut surprinși să aflăm că 73% dintre tineri consideră că le-ar fi utilă o asigurare de viață,
Pentru noi este esential să cunoaștem și să înțelegem publicul campaniilor pe care le desfășurăm împreună cu partenerii noștri.In calitate de consilieri ai departamentelor de marketing si de HR, trebuie să fim întotdeauna cu un pas în față în cunoașterea clienților, atât a celor interni cât și externi.Obiectele personalizate fac parte din multe tipuri de campanii, de la awareness și incentivare până la recompensare sau HR, iar tinerii din Generatia Z vor deveni cât de curând parte a mediului de business și al companiilor cu care noi lucrăm și pentru care ne dedicăm.
Blamarea tinerilor pentru faptul că “stau doar cu nasul în telefon/ laptop” a devenit deja "vorbă de folclor". Cu ocazia studiului Insight PulseZ, mă bucur să găsesc din nou date care să contrazică ultrafolositul clișeu. IZI datele ne arată că doar 23% dintre tineri (16-24 ani) preferă metode de învățare online, in timp ce 31% preferă metode față în față, iar aproape jumătate dintre ei le preferă pe ambele în egală măsura. Vă invit să reflectăm la întrebarea "Oferim tinerilor și copiilor noștri suficiente alternative atractive pentru învățarea offline? Dedicăm suficientă energie și timp pentru a răspunde nevoii lor (acute) de interacțiune umană? " Eu cred că ne e mai ușor să blamăm decât să ne străduim să ne adaptăm la stilul celor mai tineri. E confortabilă scuza că "tinerii preferă internetul". La fel ca în parenting și în business observ cum generațiile mai tinere sunt arătate cu degetul, ca mecanism de coping pentru incapacitatea celorlalți de a se adapta la cerințe actuale.
Susținem studiul Insights PulseZ fiindcă noi credem cu tărie că prosperitatea României este în strânsă legătură cu nivelul educației financiare. Ne implicăm în acest studiu fiindcă tinerii sunt viitorul României și investind în aceștia alegem, de fapt, să trăim cu toții mai bine. Misiunea KRUK este să contribuie la bunăstarea clienților actuali și viitori.
România dă lumii specialiști excepționali. Suntem într-un punct în care avem nevoie să ne creștem în primul rând abilitățile de leadership și management, atât de resurse dar, mai ales de personal. Acesta este un punct esențial pentru un viitor optimist al României
Parteneriatul cu VFSA și studiul Insights PulseZ ne-a ajutat să identificăm modele noi de business și metode noi de a înțelege noile generații de tineri care eat, breathe, sleep Social Media și conținut digital.
Previous
Next