fbpx

Insights PulseZ 2021 

Barometru recurent și reprezentativ pentru tinerii între 16-24 de ani, rural – urban, în termeni de sex masculin – feminin și în toate regiunile țării. Prin el: starea, comportamentul în online, comportamentul de consum, nevoile, preferințele ocupaționale, interesul pentru antreprenoriat, sustenabilitate, motivațiile în viața personală și cea profesională. Focusul pentru acest raport este pe tinerii interesați de domeniul tehnic (IT, software, hardware, inteligență artificială, gaming, inginerie, electronică sau telecomunicații)

VSFA moderat de ambasadori Rm. Valcea

Ce cuprinde raportul Gen Z în IT și domenii tehnice?:

    • Care sunt platformele unde tinerii interesați de domeniul tehnic îți petresc timpul
    • Ce au nevoie să învețe aceștia?
    • Cu ce se confruntă tinerii care vor un business în IT?
    • Care sunt planurile lor după terminarea studiilor?
    • Factori motivatori în alegerea unui job pentru tinerii interesați de zona tehnică
    • Ce îi motivează în viață?
    • Caracteristicile sociodemografice
  • dragos-petrescu-portret-1
    Orice antreprenor se adaptează din mers condițiilor din piață. Dacă reușește să atingă succesul, cu atât mai importantă devine informația de cum gândesc tinerii din Generația Z. Îi privim deseori de sus și asta doar pentru că sunt diferiți. Însă GenZ este inteligentă, vizionară, poate mai mult ca niciodată în istorie. Merită să deschidem o fereastră către lumea lor pentru a îi înțelege mai bine. 
    Dragoș Petrescu
  • 0
    Prin acest studiu ne-am propus să analizăm comportamentele și stările tinerilor din România, interesele și motivațiile lor, în acest context pandemic, comparativ cu ceea ce a însemnat 2020 pentru ei, astfel încât să le putem înțelege deciziile de acțiune și consum, planurile de dezvoltare, precum și percepția asupra lumii de astăzi și a noii realități. Generația Z este considerată prima generație născută într-o perioadă în internetul și noile tehnologii sunt disponibile la scară largă, acești tineri fiind extrem de conectați la mediul digital și consumatori avizi de social-media – companiile, organizațiile, dar și autoritățile se raportează la preferințele lor în construirea strategiilor de business.
    Alin-Claudiu Apostu
    Project Manager
  • Sînziana Maioreanu, CEO Aegon România
    Am ales să ne implicăm în studiul Insights PulseZ fiindcă înțelegem importanța Generației Z ca și viitori clienți și ne dorim să fim în contact cu nevoile lor și să îi înțelegem pentru ca ne adapta astfel încât să îi servim cât mai bine. Știm că pentru tineri este importantă siguranța financiară iar misiunea companiei noastre se potrivește foarte bine pe ceea ce este important și pentru ei. Vrem astfel să fim aproape de ei și să le fim alături în atingerea obiectivului lor.
    Sînziana Maioreanu
  • geanina ioan 2

    „Rolul nostru, al echipei Chilli Ideas, este de a-i susține pe angajatori în demersurile lor pentru a le putea oferi echipelor lor acel well-being despre care se vorbește intens în ultimii ani pe piața locurilor de muncă din România. Prin obiectele media personalizate pe care le oferim, constribuim la creșterea engagement-ului angajaților. Tocmai de aceea, am decis să ne implicăm în acest studiu pentru a înțelege în profunzime ce își doresc tinerii români de la angajatori, cât de importante sunt pentru ei cadourile pe care le primesc de la companie, dar mai ales ce fel de astfel de obiecte media își doresc. Iar răspunsurile nu au întârziat să apară. Rezultatele acestui studiu ne-au confirmat faptul că sustenabilitatea este un subiect fierbinte pentru Generația Z și că acest lucru se reflectă inclusiv în modul în care se așteaptă ca business-urile să se promoveze sau să își motiveze echipa. 7 din 10 respondenți consideră acest aspect important. Direcția este clară, we just need to follow it.”

    Geanina Ioan
  • 1617357229775
    Cei care nu se uită la generația Z, care nu se modelează după aceștia, vor deveni inadaptați mai curând decât se așteaptă. Viitorul se întâmplă deja și se întâmplă repede. De multe ori, relevanța generației Z este subestimată, deoarece puterea financiară a acestei generații este mai scăzută. Însă, forța generației Z se manifestă deja, prin puterea ei de influență asupra generațiilor mai mature dar și prin nealinierea tinerilor la structurile sociale tradiționale. Gen Z se remarcă în toate studiile noastre, nativii digitali sunt structural diferiți. Prin studiul “Insights PulseZ“ ne-am propus să o înțelegem în profunzime, să ne pregătim activ pentru ce urmează
    Silvia Luican
    Fondator
  • Tinerii reprezintă un segment de consumatori foarte important pentru noi și este extrem de util să fim tot timpul la curent cu detalii despre tineri și adolescenți, în ceea ce privește stilul lor de viata, preocupările zilnice, obiceiurile de consum și de petrecere a timpului liber, pasiuni și aspirații. Studiul Insights PulseZ care are în prim-plan GenZ este o ocazie foarte buna pentru a aduna insight-uri noi pentru a le folosi în luarea deciziilor de business.

    Oana Ilie
    Senior Insights & Research Coordinator
    Coca-Cola HBC Romania
Vrei să îi înțelegi mai bine pe tinerii din generația Z care sunt interesați de zona tehnică?

Pe lângă informațiile legate de platformele folosite, planurile lor după terminarea studiilor, ce îi motivează la job și în viață poți afla mai multe și despre:

  • Cum s-a modificat comportamentul lor de consum în ultimul an?
  • Cum li s-a modificat atitudinea față de bani?
  • Care este intenția lor de a deschide un business și în ce domenii?
  • Care este interesul lor pentru sustenabilitate?
VSFA organizat local Roman 1
Pentru a beneficia de raport ai opțiunea să susții realizarea studiului și în anul următor printr-o sponsorizare sau să achiziționezi raportul (cu TVA sau fără) de 1.000 euro.
Vei primi un raport de analiză focusat pe tinerii interesați de domeniul tehnic alături de caracteristicile lor sociodemografice.

Care este investiția ta?

Raportul a fost realizat cu sprijinul