fbpx

Insights PulseZ 2021

Barometru recurent și reprezentativ în rândul Gen Z (16-24 ani) prin care surprindem: starea, comportamentul în online, comportamentul de consum, nevoile, preferințele ocupaționale, interesul pentru antreprenoriat, sustenabilitate, motivațiile în viața personală și cea profesională.

VSFA moderat de ambasadori Rm. Valcea

Vrei să:

  • înțelegi ce îi motivează pe tineri în viață și la job?
  • afli cum s-a schimbat comportamentul de consum al tinerilor în ultimul an
  • afli ce tipuri de joburi și în ce domenii își doresc să lucreze tinerii din România?
  • care sunt intențiile lor legate de antreprenoriat și în ce domeniu vor să își deschidă un business?
  • cum se raportează la sustenabilitate?
  • afli care sunt planurile lor de viitor și dacă vor să rămână în țară?
  • dragos-petrescu-portret-1
    Orice antreprenor se adaptează din mers condițiilor din piață. Dacă reușește să atingă succesul, cu atât mai importantă devine informația de cum gândesc tinerii din Generația Z. Îi privim deseori de sus și asta doar pentru că sunt diferiți. Însă GenZ este inteligentă, vizionară, poate mai mult ca niciodată în istorie. Merită să deschidem o fereastră către lumea lor pentru a îi înțelege mai bine. 
    Dragoș Petrescu
  • 0
    Prin acest studiu ne-am propus să analizăm comportamentele și stările tinerilor din România, interesele și motivațiile lor, în acest context pandemic, comparativ cu ceea ce a însemnat 2020 pentru ei, astfel încât să le putem înțelege deciziile de acțiune și consum, planurile de dezvoltare, precum și percepția asupra lumii de astăzi și a noii realități. Generația Z este considerată prima generație născută într-o perioadă în internetul și noile tehnologii sunt disponibile la scară largă, acești tineri fiind extrem de conectați la mediul digital și consumatori avizi de social-media – companiile, organizațiile, dar și autoritățile se raportează la preferințele lor în construirea strategiilor de business.
    Alin-Claudiu Apostu
    Project Manager
  • Sînziana Maioreanu, CEO Aegon România
    Am ales să ne implicăm în studiul Insights PulseZ fiindcă înțelegem importanța Generației Z ca și viitori clienți și ne dorim să fim în contact cu nevoile lor și să îi înțelegem pentru ca ne adapta astfel încât să îi servim cât mai bine. Știm că pentru tineri este importantă siguranța financiară iar misiunea companiei noastre se potrivește foarte bine pe ceea ce este important și pentru ei. Vrem astfel să fim aproape de ei și să le fim alături în atingerea obiectivului lor.
    Sînziana Maioreanu
  • geanina ioan 2

    „Rolul nostru, al echipei Chilli Ideas, este de a-i susține pe angajatori în demersurile lor pentru a le putea oferi echipelor lor acel well-being despre care se vorbește intens în ultimii ani pe piața locurilor de muncă din România. Prin obiectele media personalizate pe care le oferim, constribuim la creșterea engagement-ului angajaților. Tocmai de aceea, am decis să ne implicăm în acest studiu pentru a înțelege în profunzime ce își doresc tinerii români de la angajatori, cât de importante sunt pentru ei cadourile pe care le primesc de la companie, dar mai ales ce fel de astfel de obiecte media își doresc. Iar răspunsurile nu au întârziat să apară. Rezultatele acestui studiu ne-au confirmat faptul că sustenabilitatea este un subiect fierbinte pentru Generația Z și că acest lucru se reflectă inclusiv în modul în care se așteaptă ca business-urile să se promoveze sau să își motiveze echipa. 7 din 10 respondenți consideră acest aspect important. Direcția este clară, we just need to follow it.”

    Geanina Ioan
  • 1617357229775
    Cei care nu se uită la generația Z, care nu se modelează după aceștia, vor deveni inadaptați mai curând decât se așteaptă. Viitorul se întâmplă deja și se întâmplă repede. De multe ori, relevanța generației Z este subestimată, deoarece puterea financiară a acestei generații este mai scăzută. Însă, forța generației Z se manifestă deja, prin puterea ei de influență asupra generațiilor mai mature dar și prin nealinierea tinerilor la structurile sociale tradiționale. Gen Z se remarcă în toate studiile noastre, nativii digitali sunt structural diferiți. Prin studiul “Insights PulseZ“ ne-am propus să o înțelegem în profunzime, să ne pregătim activ pentru ce urmează
    Silvia Luican
    Fondator
  • Tinerii reprezintă un segment de consumatori foarte important pentru noi și este extrem de util să fim tot timpul la curent cu detalii despre tineri și adolescenți, în ceea ce privește stilul lor de viata, preocupările zilnice, obiceiurile de consum și de petrecere a timpului liber, pasiuni și aspirații. Studiul Insights PulseZ care are în prim-plan GenZ este o ocazie foarte buna pentru a aduna insight-uri noi pentru a le folosi în luarea deciziilor de business.

    Oana Ilie
    Senior Insights & Research Coordinator
    Coca-Cola HBC Romania

Vrei să îi înțelegi mai bine pe tinerii din generația Z?

Ai un business iar tinerii se află printre clienții tăi actuali sau potențiali? Lucrezi cu tineri și îți dorești să vezi care sunt lucrurile care îi motivează în viață sau la job?

La toate acestea și nu numai găsești răspunsurile în studiul Insights PulseZ pe care îl poți descărca gratuit.

VSFA organizat local Roman 1
Misiunea Insights este aceea de a sprijini organizațiile să se dezvolte prin potențialul și creativitatea unora dintre cei mai antreprenoriali și inovativi tineri din România.
Contribuim astfel la creșterea tinerilor și apropierea lor de mediul de business în timp ce aducem plus valoare organizațiilor de toate dimensiunile și le susținem dezvoltarea.

Conectăm generația Z la mediul business

Câteva dintre lucrurile cu care echipa Insights te poate sprijini:

  • focus group-uri în care afli direct de la tineri, viitorii (sau actualii) angajați sau clienți, răspunsurile la întrebările care te preocupă;
  • bootcampuri de design thinking în care tinerii rezolvă o provocare reală cu care se confruntă organizația ta – idei și soluții concrete;
  • un audit de business ce implică toți stakeholderii organizației: angajați, management, clienți actuali, clienți prospecți, competiție;
  • assesment center-uri prin care poți observa la lucru și apoi recruta tineri cu potențial, eficientizând astfel procesul de promovare, recrutare și integrare.
25% dintre tinerii ce au participat la studiu au fost de acord să se implice în discuții și să răspundă la întrebările companiilor (focus group-uri).
Vrei o conversație în format restrâns cu ei?