fbpx

Insights PulseZ 2022

Barometru recurent și reprezentativ în rândul Gen Z (16-24 ani) prin care surprindem: starea, comportamentul în online, comportamentul de consum, nevoile, preferințele ocupaționale, interesul pentru antreprenoriat, sustenabilitate, motivațiile în viața personală și cea profesională.

Tineri in arena 2022 196

Vrei să:

  • înțelegi ce îi motivează pe tineri în viață și la job?
  • afli cum s-a schimbat comportamentul de consum al tinerilor în ultimul an?
  • afli ce tipuri de joburi și în ce domenii își doresc să lucreze tinerii din România?
  • care sunt intențiile lor legate de antreprenoriat și în ce domeniu vor să își deschidă un business?
  • care sunt principalele platforme de socializare și modalități de comunicare virtuală pe care folosesc?
  • care sunt nevoile lor de învățare
  • cum se raportează la sustenabilitate?
  • afli care sunt planurile lor de viitor și dacă vor să rămână în țară?
  • ce tipuri de beneficii își doresc, cum vor să lucreze și cât timp sunt dispuși să aștepte pentru a fi promovați sau a-și schimba jobul
  • dragos-petrescu-portret-1
    Impactul pe care îl are lipsa resurselor financiare asupra elanului antreprenorial al tinerei generații este important, însă nu este o noutate. Mediul economic este puternic afectat și accesul la resurse este limitat și mai mult, comparativ cu anii anteriori. Un semnal important este, în opinia mea, percepția legată de lipsa de cunoștințe care să îi ajute să facă primii pași pentru pornirea propriei afaceri, precum și lipsa suportului mentorilor. Aici este un vast câmp de acțiuni și trebuie să ne extindem eforturile prin programul național antreprenorial cu sprijinul mediului de afaceri,
    Dragoș Petrescu
  • 0
    Rolul nostru este să punem reflectorul pe comportamentul, dorințele, nevoile și motivațiile tinerilor din România. Credem că este multă nevoie de date în piață pentru ca organizațiile să ia decizii bune atât din punct de vedere operațional cât și strategic. Tinerii din GenZ reprezintă deja peste 3 milioane și sunt un segment important ce nu poate fi ignorat și care pe termen mediu va influența și dicta comportamentele de consum și pe piața forței de muncă.
    Alin-Claudiu Apostu
    Project Manager
  • Sînziana Maioreanu, CEO Aegon România
    Ne-am alăturat acestui studiu pentru că ne preocupă modul de gândire al generației tinere, ei fiind viitorii beneficiari ai produselor noastre de asigurare. Am fost plăcut surprinși să aflăm că 73% dintre tineri consideră că le-ar fi utilă o asigurare de viață, în ușoară creștere față de anul trecut, și că peste jumătate dintre ei o asociază cu oamenii responsabili. Avem în fața noastră o generație care dă dovadă de maturitate și care a înțeles încă de la o vârstă fragedă cât de important este să ai un plan de siguranță în caz de neprevăzut. Concluziile acestui studiu ne dau speranța că generațiile care vin sunt tot mai pregătite, mai precaute și dispuse să-și planifice viitorul.
    Sînziana Maioreanu
  • geanina ioan 2
    Pentru noi este esential să cunoaștem și să înțelegem publicul campaniilor pe care le desfășurăm împreună cu partenerii noștri.In calitate de consilieri ai departamentelor de marketing si de HR, trebuie să fim întotdeauna cu un pas în față în cunoașterea clienților, atât a celor interni cât și externi.Obiectele personalizate fac parte din multe tipuri de campanii, de la awareness și incentivare până la recompensare sau HR, iar tinerii din Generatia Z vor deveni cât de curând parte a mediului de business și al companiilor cu care noi lucrăm și pentru care ne dedicăm.
    Geanina Ioan
  • 1617357229775
    Blamarea tinerilor pentru faptul că “stau doar cu nasul în telefon/ laptop” a devenit deja "vorbă de folclor". Cu ocazia studiului Insight PulseZ, mă bucur să găsesc din nou  date care să contrazică ultrafolositul clișeu. IZI datele ne arată că doar 23% dintre tineri (16-24 ani) preferă metode de învățare online, in timp ce 31% preferă metode față în față, iar aproape jumătate dintre ei le preferă pe ambele în egală măsura. Vă invit să reflectăm la întrebarea "Oferim tinerilor și copiilor noștri suficiente alternative atractive pentru învățarea offline? Dedicăm suficientă energie și timp pentru a răspunde nevoii lor (acute) de interacțiune umană? " Eu cred că ne e mai ușor să blamăm decât să ne străduim să ne adaptăm la stilul celor mai tineri. E confortabilă scuza că "tinerii preferă internetul". La fel ca în parenting și în business observ cum generațiile mai tinere sunt arătate cu degetul, ca mecanism de coping pentru incapacitatea celorlalți de a se adapta la cerințe actuale.
    Silvia Luican
    Fondator
  • Liviu Costica
    Susținem studiul Insights PulseZ fiindcă noi credem cu tărie că prosperitatea României este în strânsă legătură cu nivelul educației financiare. Ne implicăm în acest studiu fiindcă tinerii sunt viitorul României și investind în aceștia alegem, de fapt, să trăim cu toții mai bine. Misiunea KRUK este să contribuie la bunăstarea clienților actuali și viitori.
    Liviu Costică
    Operations Area Director
  • Dan Schipor foto
    România dă lumii specialiști excepționali. Suntem într-un punct în care avem nevoie să ne creștem în primul rând abilitățile de leadership și management, atât de resurse dar, mai ales de personal. Acesta este un punct esențial pentru un viitor optimist al României
    Dan Schipor
    Partener Business Advisory
  • Untitled
    Parteneriatul cu VFSA și studiul Insights PulseZ ne-a ajutat să identificăm modele noi de business și metode noi de a înțelege noile generații de tineri care eat, breathe, sleep Social Media și conținut digital.
    Ștefan Vrabie
    Manager

Vrei să îi înțelegi mai bine pe tinerii din generația Z?

Ai un business iar tinerii se află printre clienții tăi actuali sau potențiali? Lucrezi cu tineri și îți dorești să vezi care sunt lucrurile care îi motivează în viață sau la job?

La toate acestea și nu numai găsești răspunsurile în studiul Insights PulseZ. De aici poți descărca versiunea gratuită a raportului pentru a afla mai multe informații cu privire la GenZ. 

Tineri in Arena II 34
Scopul nostru prin raportul Insights PulseZ este acela de a sprijini organizațiile să se dezvolte prin acces la date și informații care le pot ajuta să ia decizii operaționale și de business. Generația Z reprezintă peste 3 milioane de tineri ce au un impact profund atât în consum cât și în piața forței de muncă. 
Din acest motiv avem nevoie să îi înțelegem și să ne pregătim organizațiile pentru valul de schimbare ce va urma.

Conectăm generația Z la mediul business

Ești interesat să primești acces la raportul complet ce conține

  • informații detaliate cu privire la întrebările din raportul public;
  • interpretări ale experților și concluzii;
  • puncte cheie ce reies din raportul complet ce te ajută să iei decizii de business.
Studiul a fost realizat cu sprijinul partenerilor de cercetare IZI data și susținerea partenerilor: Banca Transilvania, CAT Music, Chilli Ideas, Aegon, KRUK Romania, Bursa de Valori București, BDO. Parteneri media: AGERPRES, Curs de Guvernare, IQads, Revista Cariere, Adservio, New Money, Economistul, România Durabilă, Club Economic, România Pozitivă, Sparknews. Parteneri pe partea de comunicare este First PR Agency, iar pentru monitorizarea presei: Klarmedia.