Insights PulseZ

Ai un business iar tinerii se află printre clienții tăi actuali sau potențiali? Lucrezi cu tineri și îți dorești să vezi care sunt lucrurile care îi motivează în viață sau la job?
70308514_1599601543509267_2621636423886831616_o

Vrei să:

  • înțelegi ce îi motivează pe tineri în viață și la job?
  • afli cum s-a schimbat comportamentul de consum în perioada stării de urgență și apoi?
  • afli ce tipuri de joburi și în ce domenii își doresc să lucreze tinerii din România?
  • afli care sunt planurile de viitor ale tinerilor din România?
  • afli care sunt nevoile tinerilor din România?
  • dragos-petrescu-portret-1
    “Un studiu interesant și necesar despre comportamentul tinerilor în pandemie. CityGrill îi cunoaște pe tinerii INSIGHTS cei care au elaborat studiul și ia în calcul rezultatele acestuia în strategia grupului”
    Dragoș Petrescu
    Președinte
  • 0
    “Este important să avem acces la informații privind starea, preferințele, atitudinile, interesele, comportamentul și motivațiile tinerilor pentru a îi putea sprijini mai bine pe tineri prin programe și proiecte. Totodată și organizațiile au nevoie de acces la informații pentru a își înțelege și servi mai bine clienții sau angajații din rândul generației Z.”
    Alin-Claudiu Apostu
    Project Manager
  • dragos-rosca-
    “Întotdeauna companiile care au o viziune pe termen mediu și lung, cei ce vor să înțeleagă care vor fi trendurile și tehnologiile dominante peste 10-15 de ani, care vor fi piețele de servicii și produse care se vor dezvolta accelerat, dar și cele care vor dispărea, urmăreasc mișcările și ascultă cu atenție vocea tinerilor. Studiul Insights Romanian Business Leaders este o radiografie completă a modului în care tinerii se poziționează față de provocările crizei sanitare, economice și sociale pe care lumea o parcurge în prezent, oferind o bază excelentă de analiză decidenților din business și administrație publică pentru calibrarea acțiunilor de transformare pe care fiecare dintre ei sunt obligați să le ia dacă vor să rămână relevanți în viitor.”
    Dragoș Roșca
  • dan petre
    “Valoarea acestui studiu vine în primul rând din faptul că a fost realizat chiar de către membrii comunității de tineri care a participa la studiu. Aceasta a dus la un grad mai mare de încredere și deschidere din partea participanților decât este întâlnit de regulă în cazul unor studii similare. El reprezintă o radiografie la cald a opiniilor și sentimentelor tinerilor, realizată din interior către exterior. Deși un studiu cantitativ, el are o componentă consistentă de informație de tip calitativ, etnografic. El are un potential ridicat de a fi continuat și extins.”
    Dan Petre
    Partener

Activitățile și atitudinile tinerilor în timpul stării de urgență

Infografic activitati
Misiunea Insights este aceea de a sprijini organiațiile să se dezvolte prin potențialul și creativitatea unora dintre cei mai antreprenoriali și inovativi tineri din România.
Contribuim astfel la creșterea tinerilor și apropierea lor de mediul de business în timp ce aducem plus valoare organzațiilor de toate dimensiunile și le susținem dezvoltarea.

Conectăm generația Z la mediul business

Câteva dintre lucrurile cu care echipa Insights te poate sprijini:

  • focus group-uri în care afli direct de la tineri, viitorii (sau actualii) angajați sau clienți, răspunsurile la întrebările care te preocupă;
  • bootcampuri de design thinking în care tinerii rezolvă o provocare reală cu care se confruntă organizația ta – idei și soluții concrete;
  • un audit de business ce implică toți stakeholderii organizației: angajați, management, clienți actuali, clienți prospecți, competiție;
  • assesment center-uri prin care poți observa la lucru și apoi recruta tineri cu potențial, eficientizând astfel procesul de promovare, recrutare și integrare.
25% dintre tinerii ce au participat la studiu au fost de acord să se implice în discuții și să răspundă la întrebările companiilor (focus group-uri).
Vrei o conversație în format restrâns cu ei?